piątek, 6 lipca 2012

Bog raider

04:57 Loot of a bog raider: 16 gold coins, a paladin armor
Więc to było tak, ja 51 jeszcze wtedy paladyn i 47 jeszcze wtedy master sorcer udaliśmy się w łatwym do domyślenia celu na małego hunta na respa Bog Raiderów w Edron, pod Eart Elementalami. Szczerze powiedziawszy pierwsze 2h poza tym, że ms miał ~140k exp/h ze staminą, a ja około 85k/h to loot nie sypał, wychodziliśmy na delikatny "-". Dobre było w tym to, że ms wbił 2 lvl, a ja też awansowałem, z tym że 3ci raz już byliśmy w sklepie przeładować potiony... tym razem już nie planujemy wracać, kończą się poty, ja mam ostatek, a ms ciągnie już tylko manę która mu została, gdyż mana potiony już się skończyły. Komentujemy, że szkoda iż nawet różdżka nie poleciała... ostatni monster przy schodach wyjściowych i...  "04:57 Loot of a bog raider: 16 gold coins, a paladin armor" nasze trudy zostały sowicie wynagrodzone:)  teraz mam już - z eq, 76 dystans :) na markecie są oferty kupna tego cennego lota za 21k, ale nie zamierzam sellać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz