czwartek, 14 czerwca 2012

Main początek

Exp niby podwójny, jednak jest tylu graczy wszędzie, że nie ma szału. Na początek wybrałem okolice Thais, trolle. Jestem palladynem, to miejsce w miarę ;) Chwilę poganiałem i zrobiło się dość tłoczno, więc zmieniłem miejscówkę. Kolejne na celu znalazły się trolle na wschód od mostu dwarfów. Byłem pełen optymizmu, jednak i tu masa ludzi, postanowiłem zejść na slima, może tutaj wpadnie jakiś fajny exp... i wpadł, a właściwe padł - padłem ;p
Zainspirowało mnie to do chwili expa na slimach i bonelordach (niegdyś beholderach). Przyjemnie, ale na 13 lvl lepiej pobic lvl up niż bawić się w odradzanie hp ;) i skończyło się na mino magach i archerach przy queście na trollach ;)

Nazbierałem 56 boltów i czekam na crossbow

(...)
do 16 lvl crossbow nie wyleciał, nazbierałem za to 1800 gp i czas wracać do depo ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz