środa, 13 czerwca 2012

Rookgaard

900 osób w kolejce do zalogowania
Rookgaard to wyspa nowicjuszy, ale mam wrażenie że nikt z osób które się dzisiaj zalogują nowicjuszem nie jest. Coraz większe napięcie. czy uda się zalogować.
Wciąż zastanawiam się nad wyborem profesji, jedno jest pewne - nick już mam - Mispar



Już mam się zalogować a tu coś się zwiesiło... więc Abort, czekanie od nowa. Z 900 pozycji po około 20 minutach jestem już 700 :-)


Zobaczymy czy uda mi się zalogować przed północą, było by miło ;-)

Swoją drogą ciągle zastanawiam się którą wokację wybrać, świat będzie pvp i exp + skill x2 wybiorę chyba Royal Paladyna, zobaczymy czy wybór trafny, w każdym razie i tak będzie miło, bo chodzi o to żeby się dobrze bawić, a nie być najlepszym. No i jeszcze żeby nie za często dawać się zabijać ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz