środa, 13 czerwca 2012

Tibia Aurora start


13 czerwca 2012 - wielki dzień dla wielu Tibijczyków, to dziś powstają 2 nowe serwery Tibii i to serwery nie byle jakie - exp x2 i skill x2 - Preview Game Worlds.

Postanowiłem stworzyć postać na jednym z nich, konkretnie na Aurora, serwerze Europejskim.
Start 16:00 miałem nawet chwilę spóźnienia i postać stworzyłem o 16:25, próbuję się zalogować i... coś czego dawno w Tibii nie było - kolejka... i to nie byle jaka, kolejka na ~900 osób. Około 19 (2,5h czekania) byłem już 75 na liście oczekujących i cieszyłem się coraz bardziej puki nie wyskoczył komunikat o chwilowym wyłączeniu wszystkich serwerów.

No dobra, jest 19:20 a ja "Last login:never logged in" no ale to tylko ja, z tego co widziałem high lvl miał już 16 poziom :))

Ja czekam dalej, mam nadzieję że uda mi się zalogować i w miarę szybko wraz z 299 innych osób (jednocześnie może być maksymalnie 300 osób na rooku) opuścić wyspę początkujących, żeby pocieszyć się nieco pvp ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz